torsdag 4 september 2008

Sarek i Sveriges Rikes Lag


- Musik som överstiger 40% av dumhetsgrad, enligt Dragans dumhetsskala (typ Sarek och Amy Diamond, E.M.D) borde förbjudas, och det borde vara en av grundlagarna anser Dragan Micanovic - Sveriges största nedladdningskung (har laddat ner i snitt 3 album/dag sedan 2001).



Och en liten parantes för dagen - idag hittade jag en liten överraskning i kylskåpet, nämligen något jag aldrig trodde jag skulle hitta i vårt Anna Skipper-kylskåp.
Dragge hade "spontanköpt" 1 liter PUCKO (!?).

- Oj, jag gillar överraskningar. Varför har vi köpt Pucko, vi har ju Oboy?
- Det var extra hög kakaohalt säger dragge och höjer ena ögonbrynet lite fundersamt i väntan på någon slags respons.

ja. vi skrattade. och nu ska jag dricka pucko. det känns lite som julafton.







Inga kommentarer: